czwartek, 19 maja 2011

Marzenia

Są na ziemi jeszcze takie miejsca...
fotofotki

fotofotki

fotofotki

Ciche, urzekające swą prostotą i wdziękiem. Miejsca, w których szukamy wytchnienia, spokoju. Miejsca, do których chcemy wrócić, miejsca pełne wspomnień i refleksji. Zamykam oczy by choć na chwilkę znaleźć się w tej cudownej krainie marzeń.
MARZENIA-Wszyscy je mamy... każdy z nas troszkę inne, bo przecież my jesteśmy inni. Mamy różne upodobania, różne cele, wartości, plany na przyszłość. Czasem otwarcie o nich mówimy, dzielimy się z najbliższymi. Czasem skrywamy je gdzieś na dnie...czy boimy się krytyki, czy może wyśmiania, a może nie chcemy się nimi dzielić, bo te wypowiedziane mogą się nie spełnić- u mnie tak właśnie jest, marzę o wielu rzeczach. Ale rzadko o nich mówię. Uparcie układam klocki mojego życia, tak by powoli móc dotknąć gwiazd, gwiazd zwanych marzeniami.Czasem się potykam, czasem upadam, czasem nawet nie mam siły wstać, czy warto odpuścić?, czy warto mieć marzenia?, czy lepiej odpuścić by porażka nie była bolesna.

fotofotki

fotofotki

2 komentarze:

  1. marzenia się spełniają !!!!!!!!!!!!! ja odczuwam to na własnej skórze dlatego warto marzyć i nigdy nie odpuszczać !!! to przecież one trzymają nas przy życiu ... ściskam mocno !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie odpuszczac,marzyc!Ja tez marze,cale zycie,czasem trzeba dluzej poczekac,bo wszystko ma swoj czas,miejsce.Moze marzenia sa jak ciasto drozdzowe?Iwona

    OdpowiedzUsuń