poniedziałek, 6 grudnia 2010

no i jestem

Dobry wieczór..., a może już dzień dobry.
Bardzo dłuuugo zastanawiałam się nad rozpoczęciem pisania, chciałam .... ale obawy czy podołam opóźniały podjęcie tej decyzji. Mybeehouse ma być blogiem o wszystkim, o wszystkim co dobre, ładne, smaczne, mam nadzieję, że kiedyś to osiągnę. Motorem do podjęcia decyzji były blogi, które już od dawna bardzo skrupulatnie czytałam zarywając noce. Przeskakując z bloga na blog pochłaniałam łapczywie wspaniałe opowieści, zachwycałam się zdjęciami, podziwiałam Wasze umiejętności. Sama robię wiele rzeczy, może lepiej napisać ZACZYNAM wiele rzeczy ale z powodu braku czasu z kończeniem ich mam troszkę większy problem. Czasami uda mi się do pomocy namówić moje DWA KRASNALE, razem dziergamy coś, pieczemy, dłubiemy ale oczywiście sprzątanie po zabawie zostaje mamie, czyli mnie ;).
Nie bez powodu to właśnie dziś postanowiłam napisać. 6.XII-zwykły dzień?
Chyba nie do końca, jest w nim trochę magii, bezlik dobroci... To dzień przepełniony uśmiechem dzieci szybko zrywających papier z podarunku, który przed chwilką wręczył im Mikołaj.Dzieci, które od dawna na Niego wyczekiwały, marzyły. Myślę, że każdy z nas o czymś marzy, każdy o czymś innym.
Za oknem świat schował się pod pierzynką białego puchu, a ja marzę o....

Może nadejdzie ten dzień, że będę wiedziała.... Teraz wiem jedno ten blog to taki malutki prezent, takie małe światełko, coś czym uszczęśliwię pewną Osóbkę, która zmieniła całe moje życie, jest zawsze przy mnie, jest ostoją i wsparciem, jest Kimś bardzo szczególnym, takim BARDZO, BARDZO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz